Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu onlinekupovina@textil.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket ili nas pozovete na telefon +381 112137235 ili +381 358232007. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara poručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate tako što ćete nam poslati e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu office@textil.rs i opišete kakav problem imate ili nas pozovite na telefon +381 112137235 ili +381 358232007. U najkraćem mogućem roku, ne duzim od 8 dana, pisanim putem ili elektronski, obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od momenta prijavljivanja iste.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu office@textil.rs.
Ukoliko je proizvod ispravan ali potrošač želi, iz nekog razloga, da odustane od ugovora i proizvod vrati, to može uraditi u roku od 14 dana od momenta kada je isti njemu uručen. U tom slučaju potrošač ima pravo na povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, ali troškove povraćaja kupljene robe snosi direktno kupac.
Potrošač može da ostvari svoja prava po osnovu saobraznosti u roku od dve godine.
U slučaju odobrenja reklamacije zbog nesaobraznosti, potrošač može da pošalje robu o trošku trgovca, preko kurirske službe Post Express a u skladu sa ugovornim odnosom Textil doo-a i Post Expressa.
Potrošač nema pravo na reklamaciju ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom, fizičko-hemijska oštećenja pri upotrebi proizvoda ili nepravilnim održavanjem robe.
U slučaju odbijanja reklamacije, prodavac je dužan da:
– pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)
– potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača („Službeni Glasnik RS“ br.88/2021) obaveštavamo Vas da imate pravo i mogućnost vansudskog rešavanja potrošaćkih sporova kao što je i propisano članom 12. stav 1. tačka 9. pomenutog Zakona.
Kao prodavac, dužni smo da potrošaču bez odlaganja izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Reklamacije se čuvaju najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača.
Ukoliko ste robu kupili putem naše online prodavnice a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na email adresu: onlinekupovina@textil.rs.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrošačko spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkoh sporova. Kao trgovci smo dužni da Vas obavestimo da smo po Zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor kupcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
– u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
– za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac
– na neposredne pregovore između potrošača i trgovca
– na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku
– u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (trpškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.